ZWO actie 2021

Elk jaar weer organiseren we een actie voor ZWO (Zending, Werelddiaconaat en Ontwikkelingssamenwerking). U heeft afgelopen jaren laten zien dat u de projecten een warm hart toedraagt, waarvoor onze hartelijke dank! Zo kon er elders hulp geboden worden.

In het afgelopen jaar 2020 hebben we vanuit De Oosterkerk, De Schenkelkerk en De Hoeksteen in totaal € 7.500 kunnen bijdragen aan twee projecten van Kerk in Actie: één project in Bangladesh (kookvoorziening) en één project in Moldavië.

Dit jaar zullen we vanuit de Oosterkerk aansluiten bij het project in Moldavië, samen met de Schenkelkerk en de Hoeksteenkerk. Kern van het project is het bijdragen aan een toekomst voor kinderen. De folder vindt u hier.

In de komende week wordt de informatie over de ZWO actie samen met de VVB actie verspreid. Op 7 februari is het zondag Werelddiaconaat en daar zullen we de ZWO actie verder toelichten.

We hopen dat u ons dit jaar weer wilt steunen en dat we zo kunnen bijdragen aan een betere wereld.

En heeft u vragen, dan kunt u bij ons terecht!

Namens de diaconie,

Addy Koster