Vertoeftuin.. eindelijk klaar!

De bomen worden aangeleverd.

De vertoeftuin, de tuin rond de Oosterkerk, is klaar. Vandaag zijn de laatste planten gezet en zijn de bomen aangeleverd. In totaal is onze tuin nu 5 bomen rijker en kunnen we, bij te veel zon, lekker in de schaduw zitten.

Ook deze keer hulp gekregen van medewerkers van de gemeente Capelle. Naast allerlei adviezen hoe we de bomen in de grond moesten zetten, hebben zij ons flink geholpen, want al zijn de bomen nog klein, de kluit was al flink zwaar.

Er zijn nog meer foto’s van het werk van vandaag. U kunt ze vinden op: www.deoosterkerk.pictures, de nieuwe site waar we ons foto archief hebben.

Dit jaar is er enorm veel werk verzet en we hebben al vaak van onze tuin kunnen genieten, tijdens koffiedrinken of andere activiteiten. Nu zal er een rustige periode aanbreken en laten we de natuur z’n werk doen. Volgend jaar hopen we dan de resultaten te zien!

Aan ieder die het afgelopen jaar zijn/haar handen uit de mouwen heeft gestoken om dit te bereiken: van harte bedankt!!

Klaar!