Uit de wijkkerkenraad

Tijdens de wijkkerkenraadraadsvergadering van woensdag 22 september hebben we het rapport en aanbevelingen over samenwerking binnen de protestantse wijken van ds Otto Sondorp besproken.

We keken met een goed gevoel terug op de druk bezochte startdag en hebben aandacht besteed aan de in te vullen vacatures. Hierover wordt u in een later stadium over geïnformeerd en geënthousiasmeerd.

Een groot aantal gemeenteleden heeft ondertussen al de enquête ingevuld ter voorbereiding op de gemeenteavond van 29 september.

De begroting 2022 is met dank aan de kerkrentmeesters vastgesteld.

We zijn verheugd dat we met minimale Coronamaatregelen, weer een (binnen de kaders van het gebruiksplan) maximaal aantal kerkgangers kunnen verwelkomen. We zijn er van overtuigd dat als we allemaal ons gezond verstand gebruiken door zowel voor, tijdens als na afloop van de dienst gepaste afstand te bewaren, we zonder coronacheck en aanmeldingen vooraf de zondagse diensten met elkaar kunnen beleven. Uiteraard houden we een slag om de arm en zullen we het overheidsbeleid respecteren. Deze nieuwe maatregelen gaan in per zondag 3 oktober. Voor de komende dienst vragen we u nog u aan te melden.

U bent iedere zondag om half tien van harte welkom en we vragen u de aanwijzingen van de ouderling van dienst, die u bij de deur verwelkomt, op te volgen.

Het nieuwe geactualiseerde gebruiksplan wordt op onze website geplaatst.

Namens de wijkkerkenraad
Bert Wierenga