TOP2000 dienst – 27 december 2020 – alternatief

Helaas hebben we moeten besluiten om de Top2000 dienst van dit jaar af te gelasten.
Maar… er is een alternatief:

Hier vindt u alle informatie over het alternatief.. dus ga vooral kijken en luisteren! Aanvang 19:30.

Weet u nog wat de best bezochte dienst was van 2018? De top2000 dienst. Ook vorig jaar was het een groot feest en was de kerk gevuld met bekenden, maar zeker ook met onbekenden!
Dit jaar komt er geen band en zijn er weinig mensen in de kerk, maar gaan we er een digitale dienst van maken. Want: misschien is muziek in Corona tijd nog wel belangrijker voor u geworden dan voorheen. Sowieso zoeken velen van ons thuis naar nieuwe inspiratie. Die willen we delen in de dienst op zondag 27 december om 19.00 uur.

Waar hopen we op van jou? Dat je opnieuw jouw favoriete nummer aanvraagt. Stuur een filmpje op van jezelf waarin je een bepaald muzieknummer aanvraagt met de motivatie waarom dit nummer voor jou zo belangrijk is.

Stuur dat naar ds. Ruben Schep 06-27594216.