Startdagweekend 2017

Op zaterdag 23 en zondag 24 september luiden we het nieuwe winterseizoen in met het startweekend. Het thema voor dit weekend is: ‘kerkproeverij: een open huis’. Op de zondag willen we een vriendendienst houden: u wordt allen uitgedaagd eens met een vriend of vriendin, bekende of familielid naar de kerk te komen. Iemand die normaal gesproken niet zomaar over de drempel stapt, maar hier best voor open staat.  Ook om hiervan met elkaar te leren, maar vooral om niet te bescheiden te zijn in het uitdelen van het mooie dat God ons geeft.

Op de zaterdag willen we ‘s avonds graag met elkaar eten. Het programma voor zaterdag begin rond 17:00 uur met een drankje. Om 18:00 starten we met de (vegetarische) maaltijd. De maaltijd zal in het teken staan van de ‘Herberg’ waarin we elkaars gast en gastheer zijn. Eten verbindt en het is ook nog eens letterlijk een proeverij. Ook dan zijn gasten van harte welkom!

Wilt u zich aanmelden wanneer u deel wilt nemen aan de maaltijd op zaterdagavond? Wilt u dat doen voor maandag 18 september zodat we weten op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen? U kunt zich (en uw gasten) aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen (of telefonisch: Addy Koster, 010-4587613).

Mocht u vervoer nodig hebben, dan kunt u dat via het onderstaande formulier of telefonisch aan Addy Koster doorgeven.

Aan het eind van de avond wordt u gevraagd naar draagkracht een bijdrage te leveren aan de kosten van de avond.

Ruben Schep, Joke Ooms en Addy Koster

Aanmeldingsformulier: