Startdag 13 september 2020

Dit seizoen houden we ons bezig met levenskunst. We gaan door het leven met haar seizoenen, periodes.
Dat wat wij niet kunnen veranderen, verandert ons wel. Hoe gaan we onze gang door het leven? Wat maakt het leven mooi en de moeite waard?
We lezen Prediker 3, Ton en Lenneke delen een mooi lied. We beginnen weer samen aan een nieuw, bijzonder seizoen. Vier mee, in de kerk of thuis.

Ds. Ruben Schep

Wandeling

Ook de startzondag ziet er door corona anders uit dan in voorgaande jaren. We kunnen/mogen niet zoveel. Elkaar buiten treffen op 1.5 meter is bij goed weer mogelijk. Het plan is om na kerktijd met elkaar door Hitland te wandelen.

Gaat u mee?   Ook als u de kerkdienst thuis gevolgd heeft,  kunt u natuurlijk meedoen.  We vertrekken om ca.  10.30 uur.  Er zijn twee verschillende routes.  U kunt kiezen voor een wandeling van ruim een uur of voor een verkorte route van een kwartiertje.

Na afloop serveren we koffie/thee met iets lekkers.  Natuurlijk coronaproof.

Het is handig als we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.  Als u zich aanmeldt voor de kerkdienst kunt u via het reserveersysteem (bij de opmerkingen) invullen of u meegaat.

U kunt ook mailen of bellen  (boersma.annelies@gmail.com of 06-19875702).

Annelies Boersma