Schoonmaak van de Oosterkerk

Wie helpt bij de grote schoonmaak op 20 oktober?
Nu de vernieuwde Oosterkerk officieel is ingewijd en allerlei activiteiten weer van start gaan, wil ik toch nog een keer een beroep doen op een flink aantal vrijwilligers. Het stof van de verbouwing is zo langzamerhand wel neergedaald en nu is het dan toch echt tijd voor een definitieve schoonmaak- en opruimdag. Vooral de bovenverdieping is lange tijd een ‘opslagplaats’ geweest, waar het eigenlijk een comfortabele ruimte voor o.a. de kinderen en de huurders zou moeten zijn. Maar ook beneden is nog wel werk aan de winkel, nu de laatste minder zichtbare klussen zijn geklaard.
Vandaar mijn oproep aan iedereen die van de hele Oosterkerk een gastvrij gebouw wil maken: houd de datum van 20 oktober vast vrij in de agenda en kom die dag meehelpen met emmer en dweil, ragebol en bezem, spons en zeem, enz. Om 9.00 willen we beginnen en we zorgen voor wat lekkers bij de koffie.
En voor de creatieve geesten onder ons: wie denkt er vast mee over een plan om de bovenzalen een gezelliger uitstraling te geven? Een schilder(groepje) voor de muren bijvoorbeeld, ideeën over ‘aankleding’ van o.a. de (Libra-)jeugdzolder, en wie weet wat er nog meer mogelijk is….
Ik hoop op veel aanmeldingen van betrokken gemeenteleden. Dat kan via onderstaand tel.nr. of mailadres. Doet u / doe jij (weer) mee?
Greet van der Hucht ( 06-12533605) /
e-mail: greetvdhucht@hotmail.com