Reshare kledinginzameling een succes!

Vorige week zaterdag zaten we er vanaf  9.00 uur klaar voor.  Met de krant, koffie en een boek.  Benieuwd of er kleding gebracht zou worden voor de Reshare Stores van het Leger des Heils.

We waren verrast.  Wat fijn dat er zó veel mensen gehoor gaven aan de oproep om kledingkasten op te ruimen en kleding te doneren. Het werd een gezellige ochtend met een continue stroom van kerkleden die kleding kwamen brengen.  Aan het eind van de ochtend kwamen collega-diakenen uit de Schenkelkerk en de Hoeksteen met de opbrengst uit Schenkel en Middelwatering.  Bij elkaar gaat het om 1760 kg (honderden zakken) bruikbare kleding.

Symbolisch hebben we één wagen vol naar de Reshare winkel in Rotterdam-Noord gebracht en overhandigd aan Janneke van der Woude. Later die dag ontvingen we een email van haar waarin zij aangaf dat er heel veel direct bruikbare kleding tussen zat. Zij was er erg blij mee. Deze week is de rest van de zakken opgehaald.

Hartelijk dank!
namens het Leger des Heils, de voedselbank en de diaconie,

Annelies Boersma

Afvoeren van de kleding ging sneller dan het verzamelen….