Nieuwsbrief 41

Dit is de laatste nieuwsbrief van 2020. Het is een bijzonder jaar geweest.
We sluiten dit jaar af met drie diensten: de kerstnachtdienst, eerste kerstdag en natuurlijk zondag 27 december. In al deze diensten zal voorgaan ds. Ruben Schep.’Onze’ TOP2000 dienst gaat dit jaar niet door, maar er is een alternatief dat u in de nieuwsbrief kunt vinden.

Als gevolg van de lockdown is er door de wijkkerkenraad besloten dat de diensten alleen toegankelijk zijn voor de medewerkers en predikant. Tot en met zondag 17 januari zal het daarom niet mogelijk zijn om tijdens de dienst aanwezig te zijn. In de nieuwsbrief leest u de details.

U kunt de dienst (live of later) volgen via KerkTV. De dienst begint om 9:30. Kijk daarvoor ook op de website https://deoosterkerk.nl.

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.