Nieuwsbrief 8

Bij de dienst

Vorige week lazen we over roeping en discipelschap, komende zondag stellen we ons de vraag: wat betekent het om leerling te zijn? Wat hebben we te leren? Het gaat dan al snel over het hart van het evangelie: de genade van God en wat dat voor ons betekent. Waar lopen wij tegen aan als het gaat om genade en vergeving? Met de werkgroep liturgie hebben we deze dienst voorbereid en we willen dat graag ook met u delen. We horen woorden van bisschop Tutu, muziek die raakt en lezen uit een psalm en Lucas 6.

Welkom!
Ruben Schep

De Oosterkerk open … aanmelding voor het bijwonen van kerkdiensten is niet meer nodig

Met ingang van 10 februari is het ook niet meer nodig om u aan te melden voor het bijwonen van de kerkdiensten.Na 25 februari zullen de regels verder versoepeld worden. We zullen u daarvan in de komende nieuwsbrief op de hoogte stellen.
Dus welkom in de Oosterkerk, we hopen u weer te ontmoeten!

De dienst wordt ook uitgezonden via de KerkTv. We hopen dat u zich ook zo met elkaar verbonden voelt.

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.