Nieuwsbrief 39

Bij de dienst

Maak je geen zorgen. Helpt dat, als iemand dat tegen je zegt? Of tegen een gedetineerde, of tegen iemand in een moeilijke thuissituatie? Jezus zegt dat we ons geen zorgen moeten maken. Met deze crises? Met oorlogen en hoge rekeningen?

We staan ook aan het begin van nieuw leven, als Yven wordt gedoopt. En ons eigen bandje laat enkele liederen horen! En er zijn enkele bewoners van de ASVZ – Hollandsch Diep om de dienst mee te vieren. EN dan sluiten we ook nog het ene jaardoel af en wordt het nieuwe geïntroduceerd!

Kortom: wat een enorm rijke dienst en wat valt er veel te vieren zondag. Vier mee, kijk mee, zing mee!

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar:

deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.