Nieuwsbrief 3

Bij de dienst

Zoek in de supermarkt maar eens een goede wijn. Alles glimt of ziet er prachtig uit. Waar vind je dan die ene goede? Net zo goed kunnen wij soms op zoek zijn naar iets goeds in het leven. Naar dat ene, dat mooie, dat goede dat ons uit tilt boven het gewone, of de Corona sleur, of uit onze problemen. Zondag gaan we op zoek. Naar de beste wijn, naar het goede. We lezen Jesaja 62:1-5 en Johannes 2:1-11 en luisteren bijvoorbeeld naar Blof, met het lied open je ogen.

Tot a.s. zondag via KerkTV!

Ds. Ruben Schep

Corona beperkt ons…

In de Oosterkerk zijn we over gegaan op het alleen digitaal uitzenden van de kerkdiensten en bestaat er voorlopig geen mogelijkheid om de diensten live bij te wonen. Als kerkenraad volgen wij het advies van de CIO (interkerkelijk contact in overheidszaken) om de kerk te sluiten voor live-vieringen. De dienst wordt uitgezonden via de KerkTv. We hopen dat u zich zo met elkaar verbonden voelt tijdens de dienst.

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.