Nieuwsbrief 16

Bij de dienst

Verzoend en verbonden is het thema voor de dienst van Goede vrijdag op 15 april, 19:30. We lezen daarin onder andere Kolossenzen 1:15-20, over hoe door de dood heen God opnieuw schept. Eerst echter, gaan we samen de weg van onze Heer en kijken daarbij naar beelden van Sieger Köder, waaronder de hieronder afgebeelde. Ook is er prachtige muziek door Rieke Alderliesten van Vliet op hobo en Ton van Vliet op piano/orgel.

Op Paasmorgen staan we met Christus op! Er is bijpassende muziek door ‘de Refo’s’ en ook wordt het nieuwe licht binnen gebracht. Het is een verademing om Pasen na lange tijd weer met elkaar in de kerk te kunnen vieren. Het hart van de kerk.

U bent van harte welkom om de diensten bij te wonen!

Ds. Ruben Schep

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.