Nieuwsbrief 13

Bij de dienst

Veel mensen maken zich zorgen om de verdeeldheid in de wereld. Met een oorlog dichtbij, maar ook door hoe mensen met elkaar omgaan. Online en in het gewone verkeer: je vraagt je af en toe af hoe het allemaal bij elkaar blijft.

Zondag gaat het daar juist over. Met een in zijn tijd alledaags landbouw voorbeeld leert Jezus ons iets over verbondenheid en wat er de waarde van is.

We luisteren naar een lied van de Dijk: hou me vast. De kinderen zetten weer een stap in hun project en er is weer een schikking met betekenis. Kortom: een rijke kerkdienst.

Welkom!

De dienst wordt ook uitgezonden via de KerkTv. We hopen dat u zich ook zo met elkaar verbonden voelt.

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.