Nieuwsbrief 11

Bij de dienst

Op de groei is het thema voor zondag. Kleren koop je op de groei, of een fiets, of een bed. Omdat je al inschat dat het vanzelf gaat passen. Jezus heeft het zondag ook over groei, maar hoewel hij een heel biologisch voorbeeld gebruikt, voelt het wat tegennatuurlijk. Genoeg om uit te zoeken met elkaar.

Daarnaast vieren we avondmaal met elkaar. In vrijheid mogen we de Heer ontvangen die zichzelf aan ons deelt. Hij wordt gebroken om ons heel te maken.

Vier dat ingetogen feest mee! We lezen Johannes 12:20-36 en luisteren naar een lied van Bart Peeters. En de kinderen gaan verder met hun project. Welk vlaggetje zou er nu aan de lijn worden toegevoegd?

Welkom!

De dienst wordt ook uitgezonden via de KerkTv. We hopen dat u zich ook zo met elkaar verbonden voelt.

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.