Nieuwsbrief 5

Zondag 31 januari zal voorgaan ds. Ruben Schep.

Vorige week vonden we dat de discipelen zich bij Jezus meer mens voelden dan ooit tevoren, en hem daarom volgden. Vandaag leert Jezus in de synagoge en ontmoet tegenstand. Waarom eigenlijk en hebben die twee iets met elkaar te maken?

We lezen Deutronomium 18:15-20 en Marcus 1:21-28 en we luisteren onder andere naar het lied ‘Jezus roept hier mensen samen’ en ‘Groot is uw trouw’.

Voorlopig zullen we, gezien de situatie in Nederland, de diensten digitaal blijven doen. Het zal daarom niet mogelijk zijn om tijdens de dienst aanwezig te zijn.

U kunt de dienst (live of later) volgen via KerkTV. De dienst begint om 9:30. Kijk daarvoor ook op de website https://deoosterkerk.nl.

Wilt u zich voor deze nieuwsbrief aanmelden, stuur dan een email naar: deoosterkerk@gmail.com.

Ook u kunt aan de inhoud van deze nieuwsbrief bijdragen. Heeft u nieuws of informatie die voor de gemeenteleden van belang is, dan kunt u die eveneens sturen naar: deoosterkerk@gmail.com.
Heeft u de nieuwsbrief niet ontvangen, dan kunt u hem hier vinden.