Meer bezoekers tijdens de kerkdiensten mogelijk

Met ingang van zaterdag 5 juni wordt in Nederland de volgende stap in de versoepelingen van de coronamaatregelen gezet.

Voor de Oosterkerk betekent dit dat we van 30 gemeenteleden uitbreiden naar 60 bezoekers tijdens de zondagsviering.

Uiteraard blijft het belangrijk dat we de RIVM-maatregelen hanteren. U kunt zich aanmelden via de website, het gebruik van een mondkapje is verplicht tijdens het lopen in het kerkgebouw en we vragen u om uw handen te desinfecteren.

De wijkkerkenraad is verheugd en dankbaar dat we van deze mogelijkheid gebruik kunnen maken en we hopen u spoedig weer te treffen. Dankzij de inzet van het beamerteam blijft het nog steeds mogelijk om de viering online te volgen.

We houden u op de hoogte wanneer de kinderopvang en de kindernevendienst wordt opgestart.

Namens de wijkkerkenraad,
Bert Wierenga