This content has been archived. It may no longer be relevant

Kerstmarkt zaterdag 10 december 2016

icoon_diaconaatDe Diaconie organiseert ook dit jaar de kerstmarkt. Voorafgaande aan de kerstmarkt zullen er workshops gehouden worden om de spullen gemaakt worden die op de kerstmarkt aangeboden worden. De opbrengst zal deels bestemd worden voor het diaconale jaardoel VluchtelingenWerk Capelle aan den IJssel en omstreken en deels voor de herinrichting van onze kerk. De kerstmarkt is open van 12:30 tot 17:00 uur.

De volgende workshops worden georganiseerd:

Op woensdag 16 november is er gelegenheid om te knutselen.

• ’s middags vanaf 14.00 uur
  • ’s avonds vanaf 19.00 uur

Op donderdag 8 december gaan we Kerststukjes maken.

• ’s middags vanaf 14.00 uur
  • ’s avonds vanaf 19.00 uur

Aanmelden kan op de intekenlijsten in de kerk. Maar ook als u/jij niet ingetekend hebt, is het leuk om er bij te zijn. Met hoe meer we zijn, des te leuker het is… Want deze workshops zijn vooral bedoeld om samen te zijn, voor de ontmoeting met elkaar.
Het zelfgemaakte kerststukje en/of de zelfgemaakte kerstknutsel kan meteen gekocht worden. Het overige wordt dan verkocht op de Kerstmarkt.

Spullen voor kerstmarkt.
Ook zijn we op zoek naar spullen, ‘vooral kerstspullen’ die geschikt zijn voor de verkoop op de Kerstmarkt. Deze spullen (ook voor de kerststukjes)  kunnen vanaf nu iedere zondag meegebracht worden naar de kerk. Ook tijdens de workshops kan dit ingeleverd worden. Of neem anders gerust contact op met onderstaande personen, dan wordt het bij u opgehaald.

Bakken
Wellicht zijn er ook mensen die iets willen bakken voor de kerstmarkt. We zouden graag Koekjes, Cake, Cupcakes of Taart kunnen aanbieden. Ook hiervoor liggen tegen die tijd intekenlijsten in de kerk.
Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.

• Elly v.d. Knaap: mailadres: evdknaap@csbouw.nl – tel. nr. 01803 393639
  • Elna Sollie: mailadres: elnasollie@hotmail.com – tel. nr. 06 10586437

Voor alle activiteiten kan vervoer geregeld worden, u kunt hiervoor bellen
of mailen naar bovenstaande personen.

Namens de actiegroep en de diaconie
Elna Sollie