Kerstmarkt in De Oosterkerk

Op 15 december tussen 13.00 en 19.00 uur wordt er weer een gezellige Kerstmarkt met een uitgebreid programma georganiseerd in de Oosterkerk.

Natuurlijk is er bij binnenkomst eerst gelegenheid om koffie of warme chocomelk te drinken met eigengebakken taart erbij!

Er is buiten het struinen tussen de zelfgemaakte kerstversieringen en  kerststukken dit jaar gelegenheid om deel te nemen aan verschillende workshops.

Workshops voor volwassenen

• Papieren Engel of Ster
  • Kerststuk
  • Etagère
  • Kerstkaart diamond painting

Workshops voor kinderen

• Cakejes versieren
  • Kerstlantaarn of hanger

Wilt u/ wil jij hiervoor verzekerd zijn van een plekje dan is vooraf opgeven aanbevolen!

Ook dit jaar zijn er weer de overheerlijke broodjes pulled pork, het broodje hamburger, broodjes gezond en meer te verkrijgen en ook de warme Glüwein zal niet ontbreken.

Om deze dag tot een succes te maken zijn vrijwilligers onontbeerlijk. Wat we nodig hebben zijn mensen die taarten bakken,  kerststukken maken (donderdag 13 december tussen 19.00 en 21.00 uur) en achter de kramen staan.

Opgeven kan via de lijsten in de hal, per mail: keikelhof@ziggo.nl of telefonisch: 010 4515467

De Kerstmarktcommissie

Karin Eikelhof, Jannie van Lieburg, Elly van der Knaap,
Vivian Geleijnse, Dianne Poot, Jannie van Buren.