Kerk-app

Kerkgemak in uw achterzak!

“Als je de kerk-app eenmaal hebt kun je niet meer zonder!” Dat is een veel gehoorde kreet.

Al voor de corona-tijd was de kerkenraad bezig om een Kerk-app te introduceren. Nu is ie er bijna. We hebben gekozen voor de CHRCH-app. Zeker in de tijd dat we elkaar minder ontmoeten vinden we het gemeenschap zijn erg belangrijk.

• De app heeft een digitale ledenlijst eventueel met foto die je zelf kunt uploaden. Handig zo’n ledenlijst als je een lid zoekt. Even de app raadplegen en met 1 druk bel of mail je de persoon.
  • Ook denken we aan de communicatie met u, die straks zoveel mogelijk op 1 plek te vinden is, zoals agenda, nieuwsbrieven etc. Dus minder aparte mails, brieven etc.
  • Tevens kun je met de app collecte doelen betalen. Eenvoudig een tegoed laden en iedere week doneren aan de dan geldende doelen. Dat is handig want collectezakken gaan voorlopig niet rond dus ook geen bonnen scheuren, collecte geld verzamelen en handiger dan steeds overmaken en je kunt dat de hele week doen, dus niet alleen op zondagochtend.

Wij zijn al enthousiast, we hopen dat u dat straks ook bent! In verband met de privacy wetgeving hebben we besloten u om toestemming te vragen om in de app genoemd te worden. Binnenkort krijgt u hierover bericht.

Uw kerkenraadsleden