Inspiratiewandeling 2020 – 17 mei

In 2019 organiseerde de commissie Vorming en Toerusting een wandeling onder deze titel in het Hitlandbos. De reacties na afloop waren zo enthousiast, dat we besloten ook dit jaar weer een wandeling te organiseren. Op zondagmiddag 17 mei kan je meedoen aan een wandeling van ongeveer 1,5 – 2 uur in het Hitlandbos, dat dan heel mooi is, lekker dichtbij is en goede parkeergelegenheid biedt.

De wandeling wordt gehouden in groepjes van 2 of 3 personen, die jezelf kan vormen. Het is bedoeling eerst een stuk in stilte te wandelen en vooral aandacht voor de natuur te hebben. Na de eerste stopplaats te hebben bereikt komt er gelegenheid om tijdens het vervolg van de wandeling in de gevormde groepjes met elkaar in gesprek te gaan. Dat kan aan de hand van door ons aan te reiken informatie.

Na afloop van de wandeling gaan we met elkaar naar de Oosterkerk om wat te drinken en te evalueren. We zouden het fijn vinden je op 17 mei te ontmoeten in het Hitlandbos. Je kan je opgeven via: activiteiten@deoosterkerk.nl, waardoor we ons goed kunnen voorbereiden. Mocht je op 17 mei besluiten alsnog te komen dan kan dat ook.

Namens de commissie Vorming&Toerusting,
Anne Tot en Kees Stans