Kerkvervoer

Indien gemeenteleden niet in staat zijn zelfstandig naar de diensten te komen, zijn er gemeenteleden die u graag op komen halen. Dit noemen wij Kerkvervoer.

Vanuit zowel Schollevaar als Oostgaarde zijn er elke week één of meerdere personen beschikbaar. Heeft u interesse in het gebruik van kerkvervoer dan kunt u contact opnemen met:

• Wim Telleman (06-55 82 64 67, liefst tussen 18:00 en 19:00 op zaterdag) wanneer u in Schollevaar woont.
  • Jannie van Buren (tel. 010-450 93 19) wanneer u in Oostgaarde woont.

U ontvangt dan een rooster voor twee maanden.
Vanuit Schollevaar zal u dan na uw aanmelding standaard opgehaald worden en wordt u gevraagd zich af te melden bij de dienstdoende chauffeur wanneer u een keer niet wilt gaan.
Woont u in Oostgaarde dan vragen we u zich wekelijks aan te melden bij de dienstdoende chauffeur.