Activiteiten De Oosterkerk 2020 – 2021: Levenskunst

Alle activiteiten zijn als gevolg van Corona afgelast.

LEVENSKUNST

Marc Chagall: the bride and groom of the Eiffel tower

Inleiding

Zelf over je leven kunnen beslissen en de vrijheid die daarbij hoort zijn in onze tijd enorm belangrijk. Tegelijkertijd heeft ieder van ons vragen over liefde, macht, gezondheid en rechtvaardigheid. Over welvaart en geluk, rouw en eindigheid. Vragen waarbij je zelf ideeën hebt, maar waarbij je ook te rade mag gaan bij je geloof en in de kerk. Zo ontwikkelt ieder van ons levenskunst: we leven zorgvuldig en zorgzaam voor dat wat we echt van belang vinden. En: in relatie. Met God, onszelf en onze naasten. Dit thema vraagt om nieuwsgierigheid naar onszelf en anderen, en ook naar onze traditie en de wereld waarin we leven. Laten we samen op zoektocht gaan!

Gebruik het menu aan de rechterkant om de verschillende activiteiten te bekijken.

Voor een overzicht van alle activiteiten klik hier.