De Oosterkerk gaat live!

Hoe graag hadden we deze titel al begin 2021 als kopje willen gebruiken, maar door voorzichtigheid geleid hebben we als voltallige kerkenraad besloten de online diensten voort te zetten tot betere tijden. Die tijden lijken nu aangebroken.

Vanaf 23 mei 2021 kunnen we weer met 30 mensen ‘kerken’. Uiteraard met inachtneming van de Covid-maatregelen die in het gebruiksplan zijn vastgelegd. (-link-)

Vanaf deze Pinksterochtend kunt u zich weer intekenen via de website.

En (enkel) wanneer u zich niet via de website kunt aanmelden, dan kunt u terecht op 06-19485634: op vrijdag van 10.00 tot 18.00, zaterdag van 10.00 tot 12.00. Zo houden we zicht op het maximum aantal kerkbezoekers.

Als kerkenraad zijn we verheugd dat we deze beslissing hebben genomen. Velen van u verlangen  ernaar elkaar weer te ontmoeten. Ook denken we dat dankzij de vaccinaties ouderen weer in de gelegenheid zijn om naar de Oosterkerk toe kunnen komen.

Uiteraard blijft het beamerteam zijn werk voortzetten, zodat u zich ook thuis kunt laten inspireren door de kerkdienst.

Graag tot snel!

Bert Wierenga