Benefietconcert voor Beautiful Kidz Namibia

Het was eerste kerstdag 2016 toen ik tijdens de preek van ds. Ruben Schep de wens en het verlangen kreeg om mee te gaan met de Eva-reis naar Namibië. Wat zou dat inspirerend, mooi, spannend en verrijkend zijn! En nu is het al bijna zover!
Op 19 oktober ga ik met 45 vrouwen naar Namibië voor 11 dagen. We gaan Beautiful Kidz Namibia bezoeken, waar we onze handen uit de mouwen mogen steken. Deze christelijke organisatie zet zich in om de allerarmste kinderen in Namibië eenhoopvolle toekomst te bieden. Zij bieden zorg vanuit twee eigen dagverzorgingscentra. Eén bevindt zich in Katutura, de achterstandswijk van Windhoek en één in Ovitoto in het afgelegen noorden.
Wilt u/je er meer over weten? Bezoek dan de web site: www.beautifulkidznamibia.nl. Daarnaast gaan we de begeleiders en vrijwilligers in het zonnetje zetten, een feestdag voor de kinderen organiseren met leuke oer-Hollandse spelen, de kerkdienst bezoeken en nog 2 dagen de mooie natuur in. Omdat Beautiful Kidz een hele waardevolle stichting is en heel mooi werk verricht, is bij mij het plan ontstaan om een benefietconcert te gaan organiseren met de zanggroep Kerygma. Het koor waar ik alweer 18  jaar met zeer veel plezier bij zing om Gods liefde te verkondigen.
Zoals jullie in de flyer hiernaast kunnen lezen, zal dit benefietconcert op maandag op 2 oktober om 20:00 uur in de Oosterkerk plaatsvinden. De entree is € 5,- en de volledige opbrengst zal naar Beautiful Kidz  Namibia gaan.

Ik kijk er naar uit om u/jullie te verwelkomen!

Een liefdevolle groet van
Caroline Roerade