Het benefietconcert was grandioos!

Wat hebben we met elkaar een grandioos benefietconcert ten behoeve van Beautiful Kidz Namibia mogen beleven afgelopen maandagavond 2 oktober in de Oosterkerk. Samen met Kerygma, onze dirigent Addy van der Knaap en de muzikanten Ton, Geert en Lenneke van Vliet en Lisa Roerade is het een onvergetelijke avond geworden. In een volle kerk mochten we Gods liefde ervaren en uitdelen aan elkaar via zang, woord, beeld, dans en gebed. Het was voor mij geweldig om te zien, dat iedereen zo aan het genieten was en dat mensen geraakt werden door de muziek. Ook de reacties erna ontroerde mij.

De dag na het concert mailde Piet Falkema mij, mijn contactpersoon van Beautiful Kidz, omdat hij benieuwd was hoe het gegaan was. En enthousiast mailde ik terug, hoe de avond in het kort verlopen was. Zijn reactie wil ik graag met jullie delen:

” lieve Caroline, je hebt er geen idee van hoe bemoedigend je mail is, voor ons hier in Nederland, maar zeker ook voor de staf in Namibië. Je denkt dat we ”even een kleine indruk hebben gekregen”… Nou, de liefde voor de kinderen daar springt werkelijk van het papier!

Grandioos dat je dit mocht doen en je zo door God gedragen hebt geweten. Veel zegen tijdens de reis en het bezoek aldaar. De opbrengst is fantastisch, gaat alle verwachtingen te boven.”

En ja, die opbrengst gaat mij ook alle verwachtingen te boven. Met elkaar hebben we namelijk een geweldig bedrag van € 1.750,- opgehaald! Nogmaals allemaal ontzettend bedankt. Ook voor diegene die er niet bij konden zijn, maar zeker hebben meegeleefd en/of een donatie hebben gegeven.

En nu is het aftellen geblazen voor de mooie reis naar Namibië van 19 t/m 29 oktober. Wat voel ik mij gezegend!

Een liefdevolle groet, Caroline Roerade